چگونه برای داشتن پوستی زیبا دوش بگیریم

داشتن پوستی زیبا همراه با دوش گرفتن

شما روال آرایش خود را پایین آورده اید.

شما می دانید که چگونه پرایمر را لایه بندی کنید، هایلایتر را با هم ترکیب کنید،
و همه موارد ضروری دیگر. شما همچنین احتمالاً یک روال مراقبت از مو و حالت دادن به آن دارید.

  •  اما در مورد دوش گرفتن چطور؟
  • آیا آن را روی قفل دارید؟

 در حالی که ممکن است فکر می‌کنید مادرتان مدت‌ها پیش نحوه دوش گرفتن با شما را پوشش داده است، ممکن است تعجب آور باشد که بدانید مراحل روتین دوش گرفتن باید بسیار فراتر از شستشوی پشت گوش شما باشد.
حتی اگر متقاعد شده باشید که یک متخصص هستید، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که در مورد بهترین روش های حمام برای داشتن پوستی زیبا و سالم تجدید نظر کنید. این نکات را دنبال کنید تا پوستی نرم تر و لطیف تر داشته باشید و از زمان دوش گرفتن بهترین استفاده را ببرید.

نکته 1 دوش گرفتن: آرایش را از قبل پاک کنید
به جای اینکه منتظر بمانید تا زمانی که زیر دوش بروید، پاک کردن آرایش چشم و صورت سرسخت قبل از رفتن زیر شیر آب مفید است.
این به این دلیل است که اسکراب شدید، به خصوص در اطراف چشم، واقعاً می تواند پوست شما را تحریک کند.
 علاوه بر این، پاک کردن آرایش خود جدا از زمانی که صورت خود را می شویید، تمیزی عمیق تر را تضمین می کند. برای آرایش مقاوم در برابر آب، از آب میسلار ملایم مانند پاک کننده کامل آب پاک کننده میسلار  همه انواع پوست استفاده کنید.
 یادداشت سردبیر: میسلار واتر بسیار بیشتر از یک پاک کننده آرایش است. بهترین زمان های روز برای استفاده از آب میسلار را بخوانید و بیاموزید که چگونه این محصول عالی می تواند روال مراقبت از پوست شما را ساده کند.
نکته 2 دوش گرفتن: از حرارت‌های داغ اجتناب کنید
اگر عادت به دوش گرفتن در جریان‌های بخار آب داغ دارید، این ممکن است یکی از سخت‌ترین نکات در مورد نحوه دوش گرفتن برای سازگاری با آن باشد – اما تغییر دمای ولرم واقعاً می‌تواند ارزشمند باشد.
می دانیم، یک دوش آب گرم می تواند احساس شگفت انگیزی داشته باشد، به خصوص در ماه های سرد زمستان. نکته (نه چندان خنده دار) این است که در واقع این زمانی است که باید در مورد خشک کردن پوست خود در هنگام حمام احتیاط کنید!
 آب داغ می تواند چربی طبیعی پوست شما را از بین ببرد و منجر به خشکی کلی شود، آخرین چیزی که در طول زمستان به آن نیاز دارید.
 هنگام شستن بدن، آب ولرم را انتخاب کنید که به تمیز کردن پوست بدون خشک کردن آن کمک می کند. شما می توانید قوانین مشابهی را برای شستن صورت خود اعمال کنید و هنگام استفاده از شوینده های شستشوی صورت، حتما دمای آن را کاهش دهید.
نکته 3 دوش گرفتن: یک روغن پاک کننده بمالید
یک روش تا حدی غیر متعارف برای از بین بردن بقایای آرایش سرسخت، اگر در شب دوش می‌گیرید، قبل از ورود به پوست، روغن پاک‌کننده را روی پوست خود بمالید.
فوراً آن را آبکشی نکنید زیرا این روغن برای از بین بردن کثیفی و چربی روی پوست کار می‌کند. پوست خود را در حالی که به موهای خود و سایر قسمت های بدن خود می پردازید.
قبل از شستن صورت خود با خاک رس یا شوینده کف کننده، روغن را بشویید.
نکته 4 دوش گرفتن: ابتدا موهای خود را بشویید و در آخر صورت خود را بشویید
روغن ها و محصولات موهای شما می توانند به راحتی هنگام دوش گرفتن روی صورت شما چکه کنند – این موضوع خیلی زیاد نیست، اما شما نمی خواهید با هیچ نوع شامپو یا نرم کننده ای که روی پوستتان باقی مانده است، از حمام خارج شوید.
 این عملاً درخواست یک شکست خواهد بود! بنابراین، پس از اتمام کار موهایتان، حتما تا انتهای حمام صورت خود را تمیز کنید. به این ترتیب، شما قادر خواهید بود هر گونه زباله مسدود کننده منافذ را از بین ببرید.
 مطمئن نیستید با چه چیزی بشویید؟ یک پاک کننده ملایم صورت از خاک رس به موس از خط لورآل پاریس Pure-Clay را امتحان کنید. هر یک از پاک کننده ها با سه خاک رس خالص مختلف فرموله شده اند و برای از بین بردن آخرین ذره باقی مانده صابون از پوست شما عالی هستند.
نکته 5 دوش گرفتن: پوست سر خود را فراموش نکنید
از پوست سر خود غافل نشوید. بالاخره پوست هم هست یک یا دو بار در هفته، قبل از شامپو زدن و حالت دادن به موهایتان، سعی کنید از یک اسکراب پوست سر مانند اسکراب میکرولایه بردار L'Oréal Paris EverFresh استفاده کنید.
 استفاده از اسکراب پوست سر قبل از شامپو می تواند به حذف ناخالصی ها، پوسته های پوست خشک، محصولات مو و تجمع چربی از روی سر شما کمک کند. با کمک یک اسکراب پوست سر، می توانید واقعاً از سر تا پا تمیز باشید!
نکته دوش شماره 6: لوفا و حوله دستشویی را پرت کنید
شما ممکن است عاشق لوفای خود باشید، اما به احتمال زیاد این گیاه محل رشد باکتری ها است. لوفاها، پارچه‌های دستشویی و اسفنج‌های حمام که در نواحی مرطوب قرار می‌گیرند احتمالاً باکتری‌ها را جمع‌آوری می‌کنند –
 بنابراین به جای اینکه به شما کمک کنند پوستی تمیز و زیبا داشته باشید، ممکن است در واقع به پوست شما آسیب بزنند.
دست‌های شما به احتمال زیاد تمیز هستند، حالا که قبلاً زیر دوش رفته‌اید و موهای‌تان را شسته‌اید، بنابراین آنها ابزار پاک‌سازی بهتری خواهند بود. اگر واقعاً به دستمال لباسشویی خود چسبیده اید، حتماً هر چند روز یکبار از پارچه دیگری استفاده کنید و همه آنها را در پایان هفته در شستشو بیندازید.
نکته 7 دوش گرفتن: با یک اسکراب ملایم لایه برداری کنید
به جای لوفا، چند بار در هفته از یک اسکراب قند ملایم برای لایه برداری پوست خود استفاده کنید. پوست شما همچنین می تواند از لایه برداری با یک اسکراب ملایم صورت بهره مند شود و حمام بهترین مکان برای استفاده از آن است.
 یکی از خط تولید شکر خالص لورآل پاریس را امتحان کنید. هر یک از اسکراب‌های صورت موجود در این خط، پوست را به آرامی و بدون اسکراب بیش از حد لایه‌برداری می‌کند. اسکراب صورت خود را بر اساس نگرانی ها و نیازهای مراقبت از پوست خود انتخاب کنید.


نکته 8 دوش گرفتن: دوش را کوتاه نگه دارید
یکی دیگر از نکات پوستی که تطبیق با آن دشوار است، کاهش مدت زمان دوش گرفتن است. علیرغم سخت بودن، این واقعا بهترین چیز برای پوست شما است، زیرا مدت زمان طولانی در آب می تواند باعث خشکی شود.
 و چه کسی پوست خشک می خواهد؟ تو نه! طول دوش بهینه بین پنج تا ده دقیقه است. و سلام، دوش های کوتاه تر نیز برای محیط زیست بهتر است. این یک برد-برد است!
یک لیست پخش دوش تهیه کنید تا به شما کمک کند در مسیر درست نگه دارید و از زمانی که صرف تمیز کردن پوست زیبای خود می کنید آگاه باشید. از طرف دیگر، کمتر احتمال دارد که حمام را با نوک انگشتان هرس شده ترک کنید.
نکته 9 دوش گرفتن: پاهای خود را به روش صحیح اصلاح کنید
بله، اصلاح می‌تواند یک درد واقعی باشد، اما اگر بگوییم که احساس داشتن پاهای فوق‌العاده صاف را دوست نداریم، خودمان را مسخره می‌کنیم.
هنگام اصلاح پاهای خود، نکات زیر را در نظر داشته باشید: به آرامی حرکت کنید، فراموش نکنید (یا فراموش نکنید) پوست خود را با مقدار زیادی کرم اصلاح به درستی آماده کنید و بعد از هر بار کشیدن تیغ ​​خود را زیر آب جاری بشویید.
همچنین، از یک تیغ برای مدت طولانی استفاده نکنید - آکادمی پوست آمریکا توصیه می کند تیغ خود را هر پنج تا هفت بار اصلاح کنید تا تحریک پوست به حداقل برسد. یادداشت سردبیر: هنوز برای اصلاح بدون برآمدگی تیغ و پوست تحریک شده تلاش می کنید؟
 اجازه دهید شما را به مقاله خود راهنمایی کنیم، چگونه پاهای خود را مانند یک حرفه ای اصلاح کنیم.
نکته 10 دوش گرفتن: در حالی که پوست هنوز مرطوب است مرطوب کنید
نید هنگامی که از شستشوی بدن، کرم موبر و سایر ملزومات حمام شسته شدید، در حالی که پوستتان هنوز مرطوب است از لوسیون بدن و مرطوب کننده صورت استفاده کنید. هنگامی که محصولات مرطوب کننده را روی پوست مرطوب استفاده می کنید، می توانید رطوبت بیشتری را به دام بیندازید. پس ارزشش را دارد
-------------------
فروشگاه اینترنتی هوپینو شاپ فروشنده محصولات سلامت محور بیز
فروش محصولات آرایشی و بهداشتی تراست لیاتیم در سلینو شاپ

نظرات 1 + ارسال نظر
آوون پرشین یکشنبه 21 فروردین 1401 ساعت 01:03 https://avonpersian.com/

بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی در سایت آوون پرشین نماینده فروش محصولات Avon در ایران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد